Чововий мотор Parsun F6A BMS (6 к.с., короткий дейдвуд, гвинт 9``цифрове запалювання) DC
37 800 ₴
- В наявності
- +380 (96) 969-42-10
- +380 (66) 059-27-53Viber
- +380 (97) 490-82-26магазин
Підвісний човновий мотор Parsun F6A BMS DC, з’явився у 2014 році та встиг добре себе зарекомендувати на ринку човнових моторів невеликої потужності. Двигун має кілька технічних особливостей, які відрізняють його від моделей навіть іменитих виробників. Одна з технічних особливостей – підкачка палива з вбудованого бака. Це технічне рішення дозволяє легко заповнити поплавкову камеру карбюратора, що знаходиться вище паливного бака. Parsun F6A BMS DC оснащений системою “непроливайки” – його можна перевозити на будь-якому боці не боячись що масло витече з картера через сапун.
Окрему увагу хотілося б звернути на електронну систему запалювання CDI. Перевагою даної системи є те, що енергія іскри не залежить від обертів двигуна та інших параметрів його роботи, при цьому, може працювати без додаткового джерела струму такого як магнето. Це дозволяє знизити оберти на холостому ходу до 900-1000 об/хв.
Човновий мотор Parsun F6AB MS DC унікальний ще й тим, що в своєму класі він має один з найбільших об’ємів циліндра, який становить 148 куб.см., при цьому, максимальна витрата палива лише 2.3 л / год.
Ще однією важливою особливістю цього одноциліндрового мотора є система вихлопу. Відпрацьовані гази відводяться через маточину гвинта, що істотно знижує рівень шуму на будь-яких обертах мотора і роблять проведення часу на воді більш комфортним.
Мотор оснащений генератором та стабілізатором для підзарядки бортового акумулятора та живлення бортових споживачів, а також алюмінієвим гребним гвинтом, вбудованим баком для палива об’ємом 1,3 літра, коннектором для підключення зовнішнього бака. Виробник передбачив регулювання кута нахилу дейдвуда мотора, за рахунок чого мотор Parsun F6A BMS DC може використовуватися в режимі мілини – це надзвичайно корисна функція при перетині річок, заток або лиманів.
Особливості човнового мотору Parsun F6A BMS DC:
- Компактний та легкий.
- Електронна система запалювання CDI.
- Генератор та стабілізатор.
- Поворотна ручка газу для легкої маневреності та безпеки.
- Термостат, який контролює систему водяного охолодження для підтримки постійної температури мотора.
- Надійний алюмінієвий гвинт.
- Триступенева трансмісія.
- Вихоп через маточину глина.
- Використання шарикопідшипника та голчастого підшипник для валу приводу, збільшило термін служби та поліпшило продуктивність.
- Вбудований паливний бак на 1.3 л. та коннектор для підключення зовнішнього бака.
- Система зниження вібрації.
- Захист мотора від запуску при включеній передачі.
- Режим мілини.
- Підкачка палива з вбудованого бака.
- Високоякісний морський алюмінієвий сплав для максимального захисту від корозії.
- Незначний викид шкідливих речовин.
- Гарантія 36 місяців.
Потужність мотора, к.с.
6
Потужність мотора, кВт
4.4
Тип мотора
4 тактний
Довжина дейдвуда, мм
381
Кількість циліндрів
1
Робочий об'єм циліндрів, куб.см
148
Діаметр циліндра та хід поршня, мм
64х46
Передавальне число
2.15:1 (28:13)
Система запалювання
CDI
Тип запуску
ручний
Керування
румпельне
Передачі
вперед-нейтраль-назад
Система подачі палива
карбюратор
Система газорозподілу
OHV
Рекомендоване паливо
А92, А95
Тип палітрного бака
вбудований
Витрати палива, л/г
2.3
Об'єм паливного бака, л
1.3
Олія в редуктор
SAE 90
Об'єм масла в редукторі, мл
100
Олива в мотор
SAE 10W30, SAE 10W40
Об'єм масляного картера, мл
600
Тип свічки запалювання
DCPR6E, NGK CR6HS
Максимальні оберти, об/хв
4500-5500
Генератор
12 V, 6 A
Охолодження
водяне
Вихлип
через маточину глина
Трім
ручний
Режим мілини
є
Кількість лопастей гвинта
3
Стандартний гвинт (крок у дюймах)
3×7-1/2''x7''
Матеріал гвинта
алюміній
Розміри мотора, мм
1050х965х390
Вага мотора, кг
27
Комплектація
інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт.
Країна виробник
Китай
Гарантія, місяців
36
- Ціна: 37 800 ₴