Човновий мотор Parsun F2.6 BML (2.6 л.с., довгий дейдвуд)
23 100 ₴
- В наявності
- +380 (96) 969-42-10
- +380 (66) 059-27-53Viber
- +380 (97) 490-82-26магазин
Якщо Вам необхідний невеликий та надійний підвісний човновий мотор, за невеликі гроші, то це Parsun F2.6 BML. Він ідеально підійде для різних надувних човнів як основний, так й для вітрильників або невеликих яхт, в якості додаткового. Ця модель випускається з довгим (508 мм) дейдвудом.
Двигун досить компактний та легкий, важить всього 17 кг., що дозволяє з легкістю транспортувати його. У разі необхідності, двигун з легкістю упаковується в спеціальну сумку і транспортується до човна, або вільно поміщається в багажник легкового автомобіля, а питань про зберігання підвісного мотору практично не виникає. Він з легкістю поміщається в шафу на балконі або комору.
Силовий агрегат човнового мотору Parsun F2.6 BML складається з одного циліндра, об’ємом 72 куб.см., надійної системи запалювання TCI, простого приемистого карбюратора та вбудованого паливного бака об’ємом 1,2 л. Коробка передач включає в себе два положення – вперед та нейтраль. Рух назад здійснюється розворотом мотора на 180°, румпель перекладається в зворотню сторону та можна комфортно рухатись в зворотньому напрямку.
Двигун працює досить тихо та плавно на будь-яких обертах, що робить його ідеальним в умовах троллінгу.
Все це робить цього “малюка” безперечним лідером серед моторів в своєму класі. А якість збірки і комплектуючих підтверджена гарантією у 36 місяців. За умови дотримання всіх гарантійних вимог – проходження обкатки і ТО після 10 години з заміною моторного та трансмісійного масел на авторизованому сервісі з подальшим своєчасним обслуговуванням.
Особливості човнового мотору Parsun F2.6 BML:
- Компактний та легкий.
- Система запалювання TCI.
- Поворотна ручка газу для легкої маневреності та безпеки.
- Термостат, який контролює систему водяного охолодження для підтримки постійної температури мотора.
- Чека для аварійного вимикання двигуна.
- Надійний алюмінієвий гвинт.
- Рульове керування на 360° без перемикання передач.
- Зручно розташований індикатор рівня масла.
- Вбудований паливний бак на 1.2 л.
- Посилений алюмінієвий сплав, що забезпечує хороший захист від корозії
- Система зниження вібрації
- Захист мотора від запуску при вмиканні передачі.
- Ідеально підходить для невеликих човнів, вітрильників та невеликих яхт.
- Високоякісний морський алюмінієвий сплав для максимального захисту від корозії.
- Незначний викид шкідливих речовин.
- Гарантія 36 місяців.
Потужність мотора, к.с.
2.6
Потужність мотора, кВт
1.91
Тип мотора
4 тактний
Довжина дейдвуда, мм
508
Кількість циліндрів
1
Робочий об'єм циліндрів, куб.см
72
Діаметр циліндра та хід поршня, мм
54х31.5
Передавальне число
2.08:1 (27:13)
Система запалювання
TCI
Тип запуску
ручний
Керування
румпельне
Передачі
вперед-нейтраль
Система подачі палива
карбюратор
Система газорозподілу
OHV
Рекомендоване паливо
А92, А95
Тип палітрного бака
вбудований
Витрати палива, л/г
1.1
Об'єм паливного бака, л
1.2
Олія в редуктор
SAE 90
Об'єм масла в редукторі, мл
75
Олива в мотор
SAE 10W30, SAE 10W40
Об'єм масляного картера, мл
350
Тип свічки запалювання
NGK BR6HS
Максимальні оберти, об/хв
5250-5750
Генератор
немає
Охолодження
водяне
Вихлип
над гвинтом
Трім
ручний
Режим мілини
немає
Кількість лопастей гвинта
3
Стандартний гвинт (крок у дюймах)
3×7-3/8'' x 5-3/8''
Матеріал гвинта
алюміній
Розміри мотора, мм
1140х623х345
Вага мотора, кг
17
Комплектація
інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт.
Країна виробник
Китай
- Ціна: 23 100 ₴